joi, 12 iunie 2014

A treia inseminare artificiala

Si a avut loc a treia inseminare artificiala. Foarte deosebita fata de cele doua facute in Romania. 
1. pretul e cam la jumatate
2. nu m-a durut nimic. Nu am simtit niciun fel de arsura sau durerile mici pe care mi le amintesc de la celelelate doua inseminari. Am avut niste crampe mici dar acum deja nu mai simt nimic. Habar nu am daca e de bine sau nu!
3. chestiunea in comun e reprezentata de ovulele pe care trebuie sa le pun aproximativ 14 zile.

Doctorul a zis ca e increzator. Sotul meu i-a aratat filmul de la operatie, cat am stat eu cu picioarele in sus intr-o camera apropiata. Doctorul zice ca ovarul si trompa din dreapta nu prea mai sunt de luat in calcul. Eu stiam ca e posibil sa am probleme cu trompa din stanga. Nu mai spun ca am facut si instilatiile alea si dna doctor de aici mi-a spus ca trompele sunt bune! Ma doare capul si mi-e greu sa mai am incredere in doctori. Zau!

In fine... acum am ovulat pe partea stanga si doctorul din Chisinau zice ca sunt sanse. Sper din tot sufletul sa aiba dreptate si sa fie si Dumnezeu cu noi! Ar fi... o surpriza si un adevarat dar sa reusim asa, din moment ce prin FIV se pare ca sunt sanse foarte mici.

Cu dorinta si credinta,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...