duminică, 28 septembrie 2014

Tratament ginecologic la Sovata

Cele 16 zile de Sovata au luat sfarsit ieri (11-27 septembrie). Nu mai descriu statiunea pentru ca este de vis oricum: e cea mai frumoasa statiune din ce am vazut pana acum in Romania.

8 zile am facut cate 4 proceduri pe zi pentru remedierea problemelor legate de fertilitate:
1. tampon vaginal cu namol- stiu ca suna aiurea dar cica are efecte pozitive. Mi se punea un astfel de tampon dupa care eram invelita in folie de plastic si in paturi. Statea asa cam 40 de minute si apoi eram invitata la dus.

2. irigatii vaginale cu apa sarata.

3. unde scurte in zona abdomentului

4. bai in bazinul cu apa sarata.

Cel mai neplacut a fost tamponul dar am reusit sa ma obisnuiesc cu asta. Statiunea era plina de cupluri tinere care doreau sa isi rezolve probleme similare.

Cum se ajunge acolo? Ori cu bilet prin Casa de Pensii (daca ai salariul sub 2000 de lei pe luna) sau pe cont propriu. Daca mergi prin Casa de Pensii vei plati doar jumatate din bilet (700 de lei) care include cazarea 16 nopti, 3 mese pe zi si tot tratamentul. Pe cont propriu: la baza de tratament Alunis, unde am facut eu procedurile, tratamentul pentru probleme ginecologice costa in jur de 550 de lei/ 5 zile. E nevoie si de bilet de trimitere de la medicul de familie. Cazare se gaseste peste tot: hoteluri, pensiuni, case particulare. La hotel Alunis cazarea in camera dubla este in jur de 45 de euro/zi, mic dejun inclus.

Eu am facut cu speranta toate aceste proceduri si m-am bucurat din plin de vremea frumoasa si de tot ce are de oferit statiunea si imprejurimile ei (Sighisoara, Targu Mures, Praid si Turda). Relaxarea mi-a prins foarte bine si ajunsa acasa ma gandesc ce sa facem in continuare.

Sa dea Domnul sa fie de folos!

PS. Du-ma, mama, la Sovata sa-l cunosc si eu pe tatat!:))
R.

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...